Saturday 16 July 2011

UNIMAS...i'm coming...

Assalamualaikum....

detik ni mrupakan detik yg pling ditunggu-tunggu oleh semua bekas pelajar sekolah...
detik yg menyebabkan sesorang itu gembira n sedih..
detik yg menentukan masa depan seseorang insan..
akhirnya masanya telah tiba..
setelah sekian lama menanti..
keputusan UPU telah pon keluar..
ALHAMDULILLAH...SYUKUR PADAMU YA ALLAH...
aku terpilih utk menyambung pelajaran di
Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS)
betapa gembiranya mak n ayah aku..
akhirnya ak berjaya membuat dorg gembira dgn kejayaan ak..
kepada kawan2 aku yg xdpt sambung belajar kt U..
jgn sedih sgt...mybe rezeki korang kt tempat len..
kpd yg berjaya...korg jgnlaa riak plak..
kta xtaw rezeki masing2..suma 2 ALLAH yg tentukan..
aku sentiasa doakan yg terbaik utk suma org..
trutamanya 'DIA'...

Wsalam...







Jai :: aku bersyukur padamu YA ALLAH :)

No comments:

Post a Comment